• A Cupidon

     

    ST VALENTIN 1

     

    ST VALENTIN 1

     

     

     

    A Cupidon

    Pierre de Ronsard

    Le jour pousse la nuit,
    Et la nuit sombre
    Pousse le jour qui luit
    D’une obscure ombre.

    L’Autonne suit l’Esté,
    Et l’aspre rage
    Des vents n’a point esté
    Apres l’orage.

    Mais la fièvre d’amours
    Qui me tourmente,
    Demeure en moy tousjours,
    Et ne s’alente.

    Ce n’estoit pas moy, Dieu,
    Qu’il falloit poindre,
    Ta fleche en autre lieu
    Se devoit joindre.

    Poursuy les paresseux
    Et les amuse,
    Mais non pas moy, ne ceux
    Qu’aime la Muse.

    Helas, delivre moy
    De ceste dure,
    Qui plus rit, quand d’esmoy
    Voit que j’endure.

    Redonne la clarté
    A mes tenebres,
    Remets en liberté
    Mes jours funebres.

    Amour sois le support
    De ma pensée,
    Et guide à meilleur port
    Ma nef cassée.

    Tant plus je suis criant
    Plus me reboute,
    Plus je la suis priant
    Et moins m’escoute.

    Ne ma palle couleur
    D’amour blesmie
    N’a esmeu à douleur
    Mon ennemie.

    Ne sonner à son huis
    De ma guiterre,
    Ny pour elle les nuis
    Dormir à terre.

    Plus cruel n’est l’effort
    De l’eau mutine
    Qu’elle, lors que plus fort
    Le vent s’obstine.

    Ell’ s’arme en sa beauté,
    Et si ne pense
    Voir de sa cruauté
    La récompense.

    Monstre toy le veinqueur,
    Et d’elle enflame
    Pour exemple le coeur
    De telle flame,

    Qui la soeur alluma
    Trop indiscrete,
    Et d’ardeur consuma
    La Royne en Crete.

    Pierre de Ronsard, Les Odes

     

    ST VALENTIN 1

     

     

    « ANDY IORIO - Rush Au tour du feu invisible »
    Partager via Gmail Delicious Technorati Yahoo! Google Bookmarks Blogmarks Pin It

    Tags Tags :
  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :